Fellesskapets pedagogikk: Deweys moralfilosofi som tilnærming til klasseledelse
Janicke Heldal Stray
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011276367 *008180725s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.1024 *100 $aStray, Janicke Heldal$4aut$_134754200 *245 $aFellesskapets pedagogikk: Deweys moralfilosofi som tilnærming til klasseledelse *300 $aS. 16-25 : port. *600 $aDewey, John$_47317600 *650 $aklasseledelse$9nor$2norart$_129081300 *700 $aSætra, Emil$4aut$_145780900 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 102, nr. 1 (2018)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2018-01-03 *999 $z1800630239$anorart:1800630239 ^