Læreres mestringsforventninger til faglig undervisning i teknologirike læringsomgivelser
Eyvind Elstad
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011270374 *008180221s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.334 *100 $aElstad, Eyvind$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_129081600 *245 $aLæreres mestringsforventninger til faglig undervisning i teknologirike læringsomgivelser *246 $aTeachers’ instructional self-efficacy in technology-rich learning environments *300 $a19 s. : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aMestring$2norart$_12395800 *650 $ainformasjonsteknologi (IT)$9nor$2norart$_128598800 *650 $alærere$2norart$_18916200 *653 $aconflict$9eng$_130917500 *653 $ainstruction$9eng$_148639800 *653 $aself-efficacy$9eng$_135296700 *653 $ashortcoming$9eng$_149096200 *653 $astress$9eng$_130620400 *653 $ateachers$9eng$_135204700 *653 $atechnology-rich classrooms$9eng$_149096300 *700 $aChristophersen, Knut-Andreas$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for statsvitenskap$_131685000 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 12, nr. 1 (2018)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.3042 *999 $z1800624176$anorart:1800624176 ^