Merkebygging på Facebook : en analyse av tre strategier
Anders Wien
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011264455 *008171013s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.827 *100 $aWien, Anders$4aut$uUiT Norges arktiske universitet, Handelshøgskolen$_148382100 *245 $aMerkebygging på Facebook$ben analyse av tre strategier *300 $aS. 14-21 : ill., port. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aMerkevarebygging$2norart$_21822900 *650 $amarkedsføring$9nor$2norart$_128633000 *650 $asosiale medier$9nor$2norart$_128858300 *700 $aTafesse, Wondwesen$4aut$uUiT Norges arktiske universitet, Handelshøgskolen$_148382200 *773 $tMagma$gÅrg. 20, nr. 4 (2017)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1700618208$anorart:1700618208 ^