*001126302
*00520230310142726.0
*007cr
*007ta
*008151008s1984 no# 000 0 nob d
*00901473cam a2200421 c 4500
*015 $a8400357$2nbf
*019 $bl
*020 $a8202099633$qh.$cNkr 148.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998421477564702201
*035 $a(FHS-LKSK)39713
*035 $a(NO-LaBS)1169487(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102722226
*035 $a(NO-TrBIB)842147756
*035 $a842147756-47bibsys_network
*035 $a842147756-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*060 4$aLB
*080 $a37.013
*080 $a37.017
*080 $a37.018.1
*080 $a371.334
*08274$a370.1$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 7$2ubtkl/2
*1001 $aLøvlie, Lars$d1937-$0(NO-TrBIB)90172610$4aut$_27710700
*24510$aDet pedagogiske argument :$bmoral, autoritet og selvprøving i oppdragelsen$cLars Løvlie
*260 $a[Oslo]$bCappelen$c1984
*300 $a175 s.$c22 cm
*4900 $aCappelens pedagogikkbøker
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-12-09
*650 2$aModels, Theoretical$_13637000
*650 2$aNorway$_10050600
*650 2$aTeaching$_11134900
*653 $aoppdragelse$apedagogikk$apedagogiske$aretninger$afilosofi$ateorier$adialogpedagogikk$apedagogisk$aundervisning$adisiplin$anotokateks$anorge$ateori$adurkheim$amead$adiskursetikk$abarneoppdragelse$_34144100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007071204049$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a210$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998421477564702202$b2021-11-14T19:50:32Z$z998421477564702202
^