Vurdering for læring i norskfaget : hva kjennetegner norsklæreres skriftlige tilbakemeldinger til egne elever?
Harald Eriksen
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011257402 *008170419s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a439.820712 *100 $aEriksen, Harald$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$_147695100 *245 $aVurdering for læring i norskfaget : hva kjennetegner norsklæreres skriftlige tilbakemeldinger til egne elever? *300 $a26 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aelevvurderinger$9nor$2norart$_128924500 *650 $anorskfaget$9nor$2norart$_129088900 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *653 $aNorwegian language arts$9eng$_147695200 *653 $aassessment for learning$9eng$_142159700 *653 $aformative assessment$9eng$_134910300 *653 $ateacher's written feedback$9eng$_147695300 *653 $awriting instruction$9eng$_144455800 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 11, nr. 1 (2017)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.4078 *999 $z1700611123$anorart:1700611123 ^