Use of tablets in primary and secondary school : a case study
Petter Kongsgården · Artikkel · Engelsk
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011251969 *008161221s2016 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a371.3344167 *100 $aKongsgården, Petter$4aut$uHøgskolen i Sørøst-Norge, Fakultet for estetikk, folkekultur og lærerutdanning ; Universitetet i Bergen$_144301200 *245 $aUse of tablets in primary and secondary school$ba case study *300 $aS. [248]-273 *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $ainformasjonsteknologi (IT)$9nor$2norart$_128598800 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $anettbrett$9nor$2norart$_129707800 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *651 $aNorge$_10023300 *653 $aICT$9eng$_134223900 *653 $aassessment for learning$9eng$_142159700 *653 $acase study$9eng$_128973300 *653 $aqualitative research$9eng$_129443900 *653 $atablets$9eng$_141707200 *700 $aKrumsvik, Rune Johan$4aut$uUniversitetet i Bergen, Institutt for pedagogikk ; Høgskulen i Volda$_137078100 *773 $tNordic journal of digital literacy [elektronisk ressurs]$gVol. 11, no. 4 (2016)$x1891-943X *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1891-943x-2016-04-03 *999 $z1600605678$anorart:1600605678 ^