Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011235415 *008151130s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.17 *100 $aHaugan, John$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Fakultet for teknologi, kunst og design, Institutt for informasjonsteknologi$_145215800 *245 $aMedstudentvurdering i matematikk og fysikk *300 $aS. 327-335 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aFysikk$2norart$_10538700 *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aMatematikk$2norart$_10568000 *650 $aingeniørutdanning$2norart$_26563200 *650 $astudentevaluering$9nor$2norart$_134823500 *653 $aengineering education$9eng$_145215100 *653 $aformative assessment$9eng$_134910300 *653 $amathematics$9eng$_128617700 *653 $aphysics$9eng$_140334600 *653 $astudent active learning$9eng$_130717900 *653 $astudent-based formative assessment$9eng$_145215900 *700 $aLysebo, Marius$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Fakultet for teknologi, kunst og design, Institutt for bygg- og energiteknikk$_145216000 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 38, nr. 4 (2015)$x1893-8981 *8564 $uhttps://www.idunn.no/uniped/2015/04/medstudentvurdering_imatematikk_og_fysikk *999 $z1500589033$anorart:1500589033 ^