En kvalitativ studie av sykepleiestudenters opplevelser av nye læringsaktiviteter i kritisk vurdering av kvantitative forskningsartikler
Cecilie Katrine Utheim Grønvik
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011216930 *008141212s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aGrønvik, Cecilie Katrine Utheim$4aut$uHøgskolen i Molde, Vitenskapelige høgskole i logistikk, Avdeling for helse og sosialfag$_143432500 *245 $aEn kvalitativ studie av sykepleiestudenters opplevelser av nye læringsaktiviteter i kritisk vurdering av kvantitative forskningsartikler *246 $aA qualitative study of nursing students' experience of new learning activities in critical evaluation of quantitative research articles *300 $aS. 91-105 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alæringsprosesser$9nor$2norart$_130460700 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *653 $aevidence based practice$9eng$_136161800 *653 $afocus group interview$9eng$_130174600 *653 $ainnovation$9eng$_132459200 *653 $alearning activities$9eng$_143432600 *653 $alearning outcome$9eng$_137299000 *700 $aJulnes, Signe Gunn;$4aut;$uHøgskolen i Molde, Vitenskapelige høgskole i logistikk, Avdeling for helse og sosialfag$_143432700 *700 $aØdegård, Atle$4aut$uHøgskolen i Molde, Vitenskapelige høgskole i logistikk, Avdeling for helse og sosialfag$_131130300 *773 $tNordisk tidsskrift for helseforskning$gÅrg. 10, nr. 2 (2014)$x1504-3614$w(NO-LaBS)754276(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.7557/14.3325 *999 $z1400570480$anorart:1400570480 ^