*0011212824 *008141009s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.93 *100 $aStrømme, Liv Mette$4aut$uKarmøy PPT$_94795200 *245 $aNår belønning straffer seg *300 $aS. 7-16 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aTar utgangspunkt i prosjektet: Trygghet og trivsel på skolearenaen - sett fra elevers perspektiv : en sammenligning mellom to PALS skoler og to skoler som ikke har implementert programmet. - PALS står for Positiv atferd, støttende læringsmiljø og samhandling i skolen *650 $aAtferdsvansker$2norart$_22014600 *650 $aPALS (positiv atferd, støttende læringsmiljø og samhandling i skolen)$9nor$2norart$_140148000 *650 $aproblematferd$9nor$2norart$_129293900 *773 $tPsykologi i kommunen$gÅrg. 49, nr. 4 (2014)$x1892-3364$w(NO-LaBS)925283(tnr) *999 $z1400566355$anorart:1400566355 ^