E-læring som pedagogisk virkemiddel for innlæring av anatomi, fysiologi og biokjemi i sykepleierutdanningen
Mona Elisabeth Meyer
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011200987 *008140225s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.17 *100 $aMeyer, Mona Elisabeth$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Sykepleierutdanningen$_141714900 *245 $aE-læring som pedagogisk virkemiddel for innlæring av anatomi, fysiologi og biokjemi i sykepleierutdanningen *300 $aS. 3-18 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aNettbasert læring$2norart$_68926600 *650 $ae-læring$2norart$_50486500 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *653 $aanatomy, physiology and biochemistry$9eng$_141715000 *653 $ae-learning$9eng$_140323200 *653 $afeedback$9eng$_130217700 *653 $alearning outcomes$9eng$_141715100 *653 $alearning strategies$9eng$_138787300 *653 $anursing students$9eng$_131801900 *653 $aself-regulation$9eng$_136006100 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og$gVol. 37, nr. 1 (2014)$x1893-8981 *8564 $uhttp://www.idunn.no/uniped/2014/01/e-laering_som_pedagogisk_virkemiddel_for_innlaering_av_anatom *999 $z1400554453$anorart:1400554453 ^