Mind the gap: Divergent objects of assessment in technology-rich learning environments
Toril Aagaard
Artikkel Engelsk
Logg inn for flere valg
*0011197430 *008140113s2013 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a371.33 *100 $aAagaard, Toril$4aut$uHøgskolen i Telemark, Fakultet for estetiske fag, folkekultur og lærerutdanning$_141380700 *245 $aMind the gap: Divergent objects of assessment in technology-rich learning environments *300 $aS. 225-243 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $ainformasjonsteknologi (IT)$9nor$2norart$_128598800 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $autdanning$2norart$_11702100 *653 $aassessment$9eng$_129670700 *653 $adigital technologies$9eng$_136075800 *653 $adiscursive manifestations$9eng$_141380800 *653 $atertiary contradictions$9eng$_141380900 *700 $aLund, Andreas$4aut$uUniversitet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Oslo$_108656300 *773 $tNordic journal of digital literacy [elektronisk ressurs]$gVol. 8, no. 4 (2013)$x1891-943X *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/dk/2013/04/mind_the_gap_divergent_objects_of_assessment_in_technology *999 $z1400550879$anorart:1400550879 ^