Et empirisk bidrag til forståelsen av kveldspressens markedsutvikling
Anker Brink Lund
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011180930 *008130326s2013 xx# o 000 0 nob *019 $bk *100 $aLund, Anker Brink$4aut$uCopenhagen Business School, Department of Business and Politics, Danmark : abl.dbp@cbs.dk$_131806700 *245 $aEt empirisk bidrag til forståelsen av kveldspressens markedsutvikling *300 $aS. 90-92 *520 $aBokanmeldelse av: Journalistikk for markedet : redaksjonell produktutvikling i VG og Aftonbladet på papir og nett 1995-2010 / Jens Barland *600 $aBarland, Jens$_133228300 *700 $aWadbring, Ingela$4aut$uMittuniversitetet, Institutionen för informationsteknologi och medier, Sverige : ingela.wadbring@miun.se$_139650800 *773 $tNorsk medietidsskrift$gÅrg. 20, nr. 1 (2013)$x0804-8452$w(NO-LaBS)704016(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nmt/2013/01/jens_barland_et_empirisk_bidrag_til_forstelsen_av_kveldsp *999 $z1300534214$anorart:1300534214 ^