Pedagogisk tilnærming og fagkunnskap i samspill : en klasseromsstudie av undervisning i faget Religion, livssyn og etikk
Dag Husebø
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011165118 *008120730s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.84 *100 $aHusebø, Dag$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Det humanistiske fakultet$_129710600 *245 $aPedagogisk tilnærming og fagkunnskap i samspill$ben klasseromsstudie av undervisning i faget Religion, livssyn og etikk *300 $a[17 sider] *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $areligion, livssyn og etikk (RLE)$9nor$2norart$_129710100 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 6, nr. 1 (2012)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.1078 *999 $z1200518370$anorart:1200518370 ^