Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011161690 *008120606s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.8 *100 $aNysveen, Herbjørn$4aut$uNorges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse ; Senter for tjenesteinnovasjon$_137544600 *245 $aInnovasjon i merkeopplevelser *300 $aS. 51-58 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aMerkevarebygging$2norart$_21822900 *650 $ainnovasjon$9nor$2norart$_129063900 *700 $aPedersen, Per E.;$4aut;$uNorges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse ; Senter for tjenesteinnovasjon$_137545300 *700 $aSkard, Siv;$4aut;$uNorges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse ; Senter for tjenesteinnovasjon$_137545400 *700 $aThorbjørnsen, Helge$4aut$uNorges handelshøyskole, Institutt for strategi og ledelse ; Senter for tjenesteinnovasjon$_135495000 *773 $tMagma$gÅrg. 15, nr. 3 (2012)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1200514935$anorart:1200514935 ^