*001114707
*00520230310170642.0
*007cr
*007ta
*008130611s1986 no# 000 0 nob d
*00901263cam a2200337 c 4500
*015 $a8604711$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998720084014702201
*035 $a(NO-LaBS)14270168(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)13213084x
*035 $a(NO-TrBIB)872008401
*035 $a872008401-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a371.214:37.012
*08274$a375$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPb 11$2ubtkl/2
*1001 $aHeggen, Kristin$d1954-$0(NO-TrBIB)90311550$_32462800
*24510$aSkoleutvikling og innholdsutvelging :$bet læreplanteoretisk studiefelt$cKristin Heggen
*260 $aOslo$c[1986]
*300 $aII,73 s.$bfig.
*4901 $aRapport / Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$v6-1986
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-04-15
*588 $aKatalogisert etter omslag.
*653 $ainnovasjon$alæreplaner$_32462900
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$v6-1986$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013041505071$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998720084014702202$b2021-11-14T19:49:31Z$z998720084014702202
^