Storyline - tvangstrøye eller pedagogisk verktøy?
Liv Torunn Eik
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011123992 *008010730s2001 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.13 *100 $aEik, Liv Torunn$_40308200 *245 $aStoryline - tvangstrøye eller pedagogisk verktøy? *300 $aS. 35-38 *520 $aKommentar til artikkelen: 2 noter til 1 metode : storylinemetoden / Nina Goga *590 0$zGoga, Nina. - I: Norsklæreren. - Årg. 25, nr 1 (2001). - S. 42-46 *600 $aGoga, Nina$_128138500 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $astorylinemetoden$9nor$2norart$_132890800 *650 $aundervisningsmetoder$2norart$_24169100 *773 $tNorsklæraren$gÅrg. 25, nr 3 (2001)$x0332-7264$w(NO-LaBS)927626(tnr) *999 $z100294932$anorart:100294932 ^