*001110547
*00520230301083042.0
*007cr
*007ta
*008150505s2002 no# 000 0 nno
*00901474cam a2200361 c 4500
*015 $a0216591$2nbf
*019 $bl
*020 $a9173464295$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990210681354702201
*035 $a(NO-LaBS)14143176(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)021068135
*035 $a(NO-TrBIB)132425998
*035 $a021068135-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a370.7$qNO-OsNB$24/nor
*1001 $aSøndenå, Kari$d1954-$0(NO-TrBIB)90759327$_22916700
*24510$aTradisjon og transcendens :$bein fenomenologisk studie av refleksjon i norsk førskulelærarutdanning$cKari Søndenå
*260 $aGöteborg$bActa Universitatis Gothoburgensis$ccop. 2002
*300 $a213 s., [7] bl.$bill.
*4901 $aGöteborg studies in educational sciences$v175
*502 $aAvhandling (doktorgrad) - Göteborgs universitet, 2002
*504 $aBibliografi: s. 199-213
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-07-10
*653 $aførskolelærerutdanning$afilosofi$afenomenologi$atranscendensførskolelærere$autdanning$apedagogisk$aførskolepedagogikk$_31839100
*830 0$aGöteborg studies in educational sciences (trykt utg.)$x0436-1121$v175$w998020657404702201$_12989200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013071008069$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990210681354702202$b2021-11-14T19:49:15Z$z990210681354702202
^