Student perceptions of classroom feedback
Siv M. Gamlem and Kari SmithHar overordnet post
Gamlem, Siv Therese Måseidvåg Artikkel Engelsk utgitt 2014
Gamlem, Siv Therese Måseidvåg Artikkel Engelsk utgitt 2014
Logg inn for flere valg
*0011061401 *00520190130110424.0 *007ta *008141017s2014 xx# 000 u eng d *00900957caa a2200205 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991419000754702201 *035 $a(NO-TrBIB)141900075 *035 $a141900075-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aGamlem, Siv Therese Måseidvåg$d1966-$0(NO-TrBIB)5086816$4aut$_38063200 *24510$aStudent perceptions of classroom feedback$cSiv M. Gamlem and Kari Smith *260 $c2014 *300 $aS. 163-182$btab., diagr. *500 $aOgså utgitt som tidssskriftartikkel: S. 150-169 -- I: Assessment in education : principles, policy and practice ; ISSN 0969-594X . - 20(2013)2 *7001 $aSmith, Kari$d1949-$0(NO-TrBIB)9040772$4aut$_48114300 *7730 $aGamlem, Siv Therese Måseidvåg, 1966-$tTilbakemelding som støtte for læring på ungdomssteget$dStavanger : Universitetet i Stavanger, Det humanistiske fakultet, 2014$z9788276445596$w991416051464702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991419000754702202$b2021-11-01T03:20:29Z$z991419000754702202 ^