Medieproduktet : økonomisk logikk i journalistens hverdag
Jens BarlandHar overordnet post
Artikkel Bokmål utgitt 2014
Artikkel Bokmål utgitt 2014
Logg inn for flere valg
*0011059562 *00520190130110344.0 *007ta *008150224s2014 xx# 000 u nob *00900661caa a2200205 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991405635474702201 *035 $a(NO-TrBIB)140563547 *035 $a140563547-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *08204$a302.23$223 *24500$aMedieproduktet : økonomisk logikk i journalistens hverdag$cJens Barland *260 $c2014 *300 $aS. 135-155 *653 $amedieøkonomi$ajournalistikk$_127091400 *7001 $aBarland, Jens$d1966-$0(NO-TrBIB)13007244$_28292100 *7730 $tMedieøkonomi$d[Oslo] : Cappelen Damm akademisk, 2014$z9788202405748$w991401044964702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991405635474702202$b2021-11-01T03:20:23Z$z991405635474702202 ^