*0011049099
*00520190130104048.0
*007ta
*008110331s2006 xx# 000 u nob d
*00900684caa a2200169 c 4500
*019 $bk
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991121425754702201
*035 $a(NO-TrBIB)112142575
*035 $a112142575-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aTangen, Karl-Fredrik$d1969-$0(NO-TrBIB)5064566$_67056200
*24510$aForbrukeren er sosial :$bet forsvar for sosiale prosesser som utgangspunkt for forbrukerforståelse$cKarl-Fredrik Tangen
*260 $c2006
*7730 $tTall, tolkning og tvil bak metodevalg i økonomi, ledelse og markedsføring$dOslo : Cappelen akademisk, c2006$z9788202260453$z8202260450$w990608777904702201
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991121425754702202$b2021-11-01T03:19:47Z$z991121425754702202
^