*0011037432
*00520190130101232.0
*007ta
*008110408s2006 xx# 000 u nob d
*00900781caa a2200193 c 4500
*019 $bk
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990705879064702201
*035 $a(NO-TrBIB)070587906
*035 $a070587906-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aEide, Dorthe$d1963-$0(NO-TrBIB)90775645$_20217800
*24510$aPå søk etter brudd i organisasjons- og konsumentforskning :$bkonsistens ifølge ontologisk hermeneutikk$cav Dorthe Eide og Frank Lindberg
*260 $c2006
*300 $aS. 155-187$bfig.
*7001 $aLindberg, Frank$0(NO-TrBIB)90585597$_25034400
*7730 $tTall, tolkning og tvil bak metodevalg i økonomi, ledelse og markedsføring$dOslo : Cappelen akademisk, c2006$z9788202260453$z8202260450$w990608777904702201
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990705879064702202$b2021-11-01T03:18:33Z$z990705879064702202
^