*0011036191
*00520190130101403.0
*007ta
*008140124s2007 xx# 000 u nno d
*00900852caa a2200217 c 4500
*019 $bk
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990715340834702201
*035 $a(NO-TrBIB)071534083
*035 $a071534083-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHaug, Peder$d1947-$0(NO-TrBIB)90074125$4aut$_11657900
*24510$aGrunnleggjande element for forståing av tilpassa opplæring :$bei utdanningspolitisk og didaktisk ramme$cav Peder Haug og Kari Bachmann
*260 $c2007
*300 $aS. 15-38$bfig.
*653 $aspesialundervisning$atilpassa$aundervisning$alærartame$adidaktikk$autdan$aningspolitikk$_126012400
*7001 $aBachmann, Kari Elisabeth$d1974-$0(NO-TrBIB)6092074$4aut$_19275700
*7730 $tKompetanse for tilpasset opplæring$dOslo : Utdanningsdirektoratet, c2007$w990714856354702201
*901 $a80
*915 $a2
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990715340834702202$b2021-11-01T03:18:23Z$z990715340834702202
^