*001547767
*00520250613135800.0
*007cr
*007ta
*008150612s1995 no 000 0 eng d
*00901509cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999509155994702201
*035 $a(NO-LaBS)14347626(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100119336
*035 $a(NO-TrBIB)950915599
*035 $a950915599-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a37(6)
*080 $a37.014(6)
*084 $aPb 17(Je 10)$2ubtkl/2
*24500$aStates or markets? :$bneo-liberalism in the educational policies of Sub-Saharan Africa$cBirgit Brock-Utne (ed.)
*260 $aOslo$bUniversitetet i Oslo, Pedagogisk Forskningsinstitutt$c1995
*300 $a222 s.$bdiagr.
*4901 $aEducation in Africa$vvol. 3
*4901 $aRapport / Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$vnr 1 1995
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-12-16
*653 $aafrika$autdanningspolitikk$autdanning$apolitikk$askolepolitikk$anyliberalisme$averdsbanken$alånevilkår$askolen$ahøyere$aneo-liberalism$aundervisning$aliberalisme$apedagogisk$aforskning$alins$_83734400
*7001 $aBrock-Utne, Birgit$d1938-$0(NO-TrBIB)90240858$_15408100
*830 0$aEducation in Africa (trykt utg.)$vvol. 3$w990117730574702201$_13736300
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$vnr 1 1995$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009121600060$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999509155994702202$b2021-11-14T20:29:50Z$z999509155994702202
^