*001210105
*00520230312150149.0
*007cr
*007ta
*008150702s1990 no# 000 0 nob d
*00901868cam a2200397 c 4500
*015 $a9001462$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999008853194702201
*035 $a(NO-LaBS)14071780(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092045421
*035 $a(NO-TrBIB)900885319
*035 $a900885319-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a(481)
*080 $a37.02
*080 $a371.214
*08274$a375$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 34(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aGundem, Bjørg Brandtzæg$d1927-$0(NO-TrBIB)90074181$_15611300
*24510$aLæreplan og fag :$bforskningsområdet : innledende prosjektbeskrivelser$cav Bjørg Brandtzæg Gundem, Britt Ulstrup Engelsen og Berit Karseth
*260 $aOslo$bUniversitetet i Oslo$c1990
*300 $a88 s.
*4901 $aRapport / Forsknings- og studiegruppen for læreplanteori og fagdidaktik, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$v1
*4901 $aRapport / Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo$v1990:3
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-06
*653 $alæreplaner$apedagogisk$aforskning$agrunnskolen$alærerplaner$aflere$askoletrinn$adidaktikk$akunnskapsteori$alæreplanteori$aforsking$_45501300
*7001 $aEngelsen, Britt Ulstrup$d1944-$0(NO-TrBIB)90247718$_16438200
*7001 $aKarseth, Berit$d1960-$0(NO-TrBIB)90270178$_12453500
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Forsknings- og studiegruppen for læreplanteori og fagdidaktikk : trykt utg.)$v1$w999104372974702201$_45501400
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$v1990:3$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009020900159$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999008853194702202$b2021-11-14T19:57:14Z$z999008853194702202
^