*001940355
*00520250613135932.0
*007cr
*007ta
*008111109s1995 no 000 u nob
*00901405cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*020 $a8212004333
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999515453964702201
*035 $a(NO-LaBS)13457539(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)111536472
*035 $a(NO-TrBIB)951545396
*035 $a951545396-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*084 $aL 287$2utklklassex
*084 $aL 287$qNoOU$2utklklass
*084 $aL 766$2utklklassex
*084 $aL 766.9$qNoOU$2utklklass
*1001 $aSivertsen, Erling$d1956-$0(NO-TrBIB)7026758$_24658800
*24510$aBankenes kommunikasjon prøves :$bom bankenes inntrykksstyring gjennom markedsføring og informasjon under kredittreguleringen$cErling Sivertsen
*260 $aOslo$bNorges forskningsråd$c1995
*300 $a20, 6 s.
*4901 $aRapport / Det nye pengesamfunnet$vnr 66
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05
*653 $abanker$asosiologi$amarkedsføring$ainformasjon$asamfunnsvitenskapene$aøkonomi$anfr$aks$adnp$a1995$a8212004333$asamfunnskontakt$aderegulering$akonkurranse$arenter$afinanser$abankvesen$_119119600
*830 0$aRapport (Det Nye pengesamfunnet (prosjekt) : trykt utg.)$x0803-5628$vnr 66$w999012633384702201$_21003700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011012008062$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999515453964702202$b2021-11-14T21:08:21Z$z999515453964702202
^