*001909719
*00520250613122503.0
*007ta
*008110322s2007 no 000 u eng d
*00901331cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990805731264702201
*035 $a(NO-LaBS)13849241(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)080573126
*035 $a080573126-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aFjell, Kenneth$d1966-$0(NO-TrBIB)99038410$_27042400
*24510$aPricing of on-line advertising :$bpay-per-view or pay-per-click? by Kenneth Fjell
*260 $aBergen$bSamfunns- og næringslivsforskning$c2007
*300 $a14 bl.$bfig.
*4901 $aSNF working paper$vno. 27/07
*500 $aSNF project no. : 1303
*500 $aSNF prosjekt: Konvergens mellom IT, medier og telekommunikasjon: konkurranse- og mediepolitiske utfordringer
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-05-31
*7102 $aKonvergens mellom IT, medier og telekommunikasjon: konkurranse- og mediepolitiske utfordringer (prosjekt)$0(NO-TrBIB)4062945$_20694300
*7760 $tPricing of on-line advertising : pay-per-view or pay-per-click? by Kenneth Fjell$w990824104614702201
*830 0$aWorking paper (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$vno. 27/07$w990208439844702201$_13111800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016053108210$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990805731264702202$b2021-11-14T20:58:50Z$z990805731264702202
^