*001906410
*00520250613152237.0
*007ta
*008121009s1984 sw 100 u und d
*00901100cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*020 $a9172609966
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998410804964702201
*035 $a(NO-LaBS)13461863(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)841080496
*035 $a841080496-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a629.11
*080 $a629.113.017
*080 $a629.113:656.08
*080 $a656.08:629.113
*080 $a656.1.08
*084 $aL 837.5$2utklklassex
*24500$aBilens säkerhet :$breferat från NTÅ-seminarium 14-15 juni 1983 i Linköping, Sverige
*260 $aStockholm$c1984
*300 $a203 s.$bill.
*4901 $aRapport / Nordisk Trafiksikkerhedsråd$v34:2
*500 $aPå omslaget: Nordisk trafikksikkerhetsår 1983.
*650 7$aBiler$xKjøreegenskaper$2tekord$vKongresser$_191784500
*650 7$aTrafikksikkerhet$2tekord$vKongresser$_185644400
*653 $abilsikkerhet$atrafikksikkerhet.$_115757500
*7400 $aNordisk trafikksikkerhetsår 1983
*830 0$aRapport (Nordisk trafikksikkerhetsråd : trykt utg.)$x0105-1962$v34:2$w998110862404702201$_14649800
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998410804964702202$b2021-11-14T20:58:31Z$z998410804964702202
^