*001838616
*00520250613123215.0
*007cr
*007ta
*008150630s2008 no 000 u nob d
*00901194cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788257946371$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990823864634702201
*035 $a(NO-LaBS)13694302(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)082386463
*035 $a(NO-TrBIB)151301247
*035 $a082386463-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aJohnsen, Unni$d1942-2001$0(NO-TrBIB)33357$_372621700
*24510$aLærersamarbeid :$bfremmende eller hemmende for læreres undervisningspraksis?$cUnni Johnsen
*260 $aOslo$bHøgskolen i Oslo. Avd. for lærerutdanning og internasjonale studier$c2008
*300 $a120 s.
*4901 $aHiO-rapport$v2008 nr 12
*500 $aMasteroppgave i grunnskoledidaktikk med fordyping i grunnskolepedagogikk - Høgskolen i Oslo, 2007
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-06-22
*653 $alærere$aundervisning$asamarbeid$_110217800
*830 0$aHiO-rapport (trykt utg.)$x0807-1039$v2008 nr 12$w999608089904702201$_12276300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015062208101$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*917 $ah
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990823864634702202$b2021-11-14T20:53:25Z$z990823864634702202
^