*001829221
*00520250613114345.0
*007ta
*008111123s2001 no 000 u nob d
*00901189cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990111014404702201
*035 $a(NO-LaBS)14501530(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)01110144x
*035 $a01110144x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aStorstad, Oddveig$d1967-$0(NO-TrBIB)90849349$_14886000
*24510$aKugalskap i media :$beffekter på forbrukertillit$cOddveig Storstad
*260 $aTrondheim$bNorsk senter for bygdeforskning$c[2001]
*300 $a26 bl.$bdiagr.
*4901 $aNotat / Norsk senter for bygdeforskning$vnr 1/01
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-04-12
*650 7$aBeef$2agrovoc$_186870200
*650 7$aBovine spongiform encephalopathy$2agrovoc$_189349200
*650 7$aConsumer behaviour$2agrovoc$_186243200
*650 7$aHealth hazards$2agrovoc$_185618100
*650 7$aMass Media$2agrovoc$_187070700
*650 7$aNorway$2agrovoc$_185502900
*650 7$aPublic Opinion$2agrovoc$_186621000
*830 0$aNotat (Norsk senter for bygdeforskning : trykt utg.)$vnr 1/01$w990121272804702201$_13465600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016030809043$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990111014404702202$b2021-11-14T20:52:44Z$z990111014404702202
^