*001810016
*00520250613113713.0
*007cr
*007ta
*008140703s2000 no 000 u nob d
*00901133cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a8275690773$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990003839964702201
*035 $a(NO-LaBS)3252453(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)000383996
*035 $a(NO-TrBIB)111979641
*035 $a000383996-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHaug, Eli$0(NO-TrBIB)90633190$_46625500
*24510$aTIMSS-undersøkelsen i et likestillingsperspektiv :$brefleksjoner rundt dagens utdanningssektor og visjoner om fremtiden$cEli Haug
*260 $aNesna$bHøgskolen i Nesna$c[2000]
*300 $a25 s.
*4901 $aFredrikke$v2000, nr 1
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-10
*653 $alikestilling$akjønnsforskjeller$arealfag$amatematikk$_107826900
*7102 $aThird International Mathematics and Science Study$0(NO-TrBIB)90964727$_26809700
*830 0$aFredrikke (Nesna)$x1501-6889$v2000, nr 1$w999915591934702201$_16036200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011022209070$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990003839964702202$b2021-11-14T20:51:33Z$z990003839964702202
^