*001701988
*00520250613115114.0
*007cr
*007ta
*008140617s2003 no 000 u nob d
*00901337cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990307956644702201
*035 $a(NO-LaBS)14478832(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)030795664
*035 $a(NO-TrBIB)134037332
*035 $a030795664-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*060 4$aWS 350.8.A8
*08204$a371.90447$223
*1001 $aVetrhus, Bjarne$d1944-$0(NO-TrBIB)98049163$_52692800
*24510$aMatematikk og AD/HD :$ben kartlegging av vansker og tiltak$cBjarne Vetrhus.
*260 $aKristiansand$bSørlandet kompetansesenter$c2003
*300 $a16 s.
*4901 $aStatped skriftserie$vnr. 8
*500 $aArtikkelen har tidligere vært publisert i Spesialpedagogikk, 2002 nr 8
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-11-26
*650 2$aAttention Deficit Disorder with Hyperactivity$_10220000
*650 2$aChild$_10101900
*650 2$aMathematics$_10497000
*650 2$aSchools$_10221400
*650 2$aTeaching$_11134900
*653 $aadhd$amatematikkvansker$amatematikkundervisning$atiltak$akartlegging$amatematikk$_98624800
*830 0$aStatped skriftserie (trykt utg.)$x1503-271x$vnr. 8$w990221200764702201$_18481800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013112605068$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990307956644702202$b2021-11-14T20:43:13Z$z990307956644702202
^