*001696636
*00520230401083338.0
*007cr
*007ta
*008150508s1995 no# 000 0 eng
*00901569cam a2200361 c 4500
*015 $a9807663$2nbf
*019 $bl
*020 $a8279230033$z8290896425$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999712651194702201
*035 $a(NO-LaBS)13945868(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092767761
*035 $a(NO-TrBIB)971265119
*035 $a971265119-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a371.3$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 9e$2ubtkl/2
*1001 $aRismark, Marit$_28084900
*24510$aClassroom participation :$broads to success and roads to failure$cMarit Rismark
*260 $aTrondheim$bAvdeling for lærerutdanning og skoleutvikling, Den allmennvitenskapelige høgskolen, Universitetet i Trondheim$c[1995]
*300 $aXIV, 249 s.
*4901 $aALS-skrift$vnr 1 1995
*500 $aOpprinnelig levert som forfatterens avhandling (dr. polit.) - Universitetet i Trondheim, 1994
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-06-11
*653 $aundervisningsspråk$aklasseromspedagogikk$aklasseromsinteraksjon$asosial$ainteraksjon$alærer$aelev$aklassemiljø$akommunikasjon$aelevmedvirkning$aundervisning$ametoder$aklasseromsforsking$aklasseromsforskning$alærere$aelever$_98159600
*830 0$aALS-skrift (trykt utg.)$x0809-1536$vnr 1 1995$w999705818154702201$_40860900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009061100057$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999712651194702202$b2021-11-14T20:42:49Z$z999712651194702202
^