*001694233
*00520250613122032.0
*007ta
*008130327s2007 no 000 u mul d
*00901061cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990706858864702201
*035 $a(NO-LaBS)14951771(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)070685886
*035 $a070685886-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*041 $anob$ager
*1001 $aKorneliussen, Tor$d1953-$0(NO-TrBIB)90297881$_20879000
*24510$aDet tyske turistmarkedet :$ben kartlegging av sekundærdata$cav Tor Korneliussen
*260 $aBodø$bHandelshøgskolen i Bodø, Senter for innovasjon og bedriftsøkonomi$c2007
*300 $a30 s.
*4901 $aSIB-notat$v1001/2007
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-05
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7760 $tDet tyske turistmarkedet : en kartlegging av sekundærdata$w990934597774702201
*830 0$aSIB-notat (trykt utg.)$x1890-3576$v1001/2007$w990700576644702201$_16539600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012070506067$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990706858864702202$b2021-11-14T20:42:42Z$z990706858864702202
^