*001661261
*00520250613152250.0
*007ta
*008110106s1983 sw 000 u und d
*00900981cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*020 $a9172609958
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998511009534702201
*035 $a(NO-LaBS)15096835(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)851100953
*035 $a851100953-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a061.6:656.1.08
*080 $a656.08
*080 $a656.1.08:016
*24500$aBibliografi 1979-82$cNordisk kommitté för trafiksäkerhetsforskning
*260 $aLinköping$bNordisk Trafiksikkerhedsråd$c1983
*300 $a184 s.
*4901 $aRapport / Nordisk Trafiksikkerhedsråd$v35
*650 7$aTrafikksikkerhet$2tekord$vBibliografi$_185644400
*650 7$aTrafikksikkerhet$xForskning$2tekord$_189550700
*653 $atrafikksikkerhet$aforskning$abibliografi$_94974800
*7102 $aNordisk komité for trafikksikkerhetsforskning$0(NO-TrBIB)90097847$_14649700
*830 0$aRapport (Nordisk trafikksikkerhetsråd : trykt utg.)$x0105-1962$v35$w998110862404702201$_14649800
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998511009534702202$b2021-11-14T20:39:40Z$z998511009534702202
^