*001623241
*00520230330094702.0
*007cr
*007ta
*008141127s1975 no# 000 0 nob d
*00901290cam a2200349 c 4500
*015 $a7505438$2nbf
*019 $bl
*020 $a8271331310$qh.$cNkr 15.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999215208244702201
*035 $a(NO-LaBS)15143035(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)121971708
*035 $a(NO-TrBIB)921520824
*035 $a921520824-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a656.031:656.025.2
*08274$a388.3$qNO-OsNB$23/nor
*1001 $aEvensen, Bjørn$0(NO-TrBIB)90298285$_86857500
*24510$aPriser og persontransport :$bprisenes betydning for folks reisevaner$cBjørn Evensen
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1975
*300 $a33 s.$bfig.
*4901 $aTØI. Temaserien Samferdsel$v1
*500 $a"1004 - TØI-publikasjoner"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-25
*653 $asamferdsel$abiler$apristeori$apersontransport$areisevaner$_91358100
*7102 $aTransportøkonomisk institutt$0(NO-TrBIB)90053473$_12446100
*830 0$aTØI. Temaserien Samferdsel$v1$_91358200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012071108013$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999215208244702202$b2021-11-14T20:36:35Z$z999215208244702202
^