*001592104
*00520250613135424.0
*007cr
*007ta
*008140527s1994 no 000 0 eng d
*00901540cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999430937324702201
*035 $a(NO-LaBS)14447906(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093563582
*035 $a(NO-TrBIB)943093732
*035 $a943093732-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a37(6)
*084 $aPb 10(Je 1)$2ubtkl/2
*24500$aIndigenous forms of learning in Africa :$ba report from a week-end seminar on "indigenous form of learning in Africa"$cedited by Birgit Brock-Utne
*260 $a[Oslo]$bUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt$c1994
*300 $a158 s.$evedlegg
*4901 $aEducation in Africa$vvol. 2
*4901 $aRapport / Universitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt$vnr 7 1994
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-21
*653 $aafrika$alæring$autdanning$askolen$aundervisningsmetoder$aundervisning$aundervisningsformer$ahistorie$autdanningsforskning$apedagogisk$aforskning$aindignous$alearning$astammesamfunn$atradisjon$asosialisering$alins$_88188700
*7001 $aBrock-Utne, Birgit$d1938-$0(NO-TrBIB)90240858$_15408100
*830 0$aEducation in Africa (trykt utg.)$vvol. 2$w990117730574702201$_13736300
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$vnr 7 1994$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009100104124$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999430937324702202$b2021-11-14T20:33:50Z$z999430937324702202
^