*001550439
*00520230331054000.0
*007cr
*007ta
*008130124s1972 no# 000 0 nob d
*00901162cam a2200301 c 4500
*015 $a7205978$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999406065344702201
*035 $a(NO-LaBS)14320716(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)12117784x
*035 $a(NO-TrBIB)940606534
*035 $a940606534-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*08274$a658.87$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aU 13d1$2oosk
*1001 $aGripsrud, Geir$d1946-$0(NO-TrBIB)90313887$_11686200
*24510$aOm langtidsplanlegging i detaljhandel$cGeir Gripsrud
*260 $aOslo$bFondet for markeds- og distribusjonsforskning$c1972
*300 $a70, 8, 16 bl.
*4901 $aArbeidsnotat / Fondet for markeds- og distribusjonsutvikling$v3-72
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-03-20
*830 0$aArbeidsnotat (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : 1972-1973 : trykt utg.)$x0808-4122$v3-72$w999011285204702201$_84005100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012032009053$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999406065344702202$b2021-11-14T20:30:05Z$z999406065344702202
^