*001454725
*00520231201062525.0
*007cr
*007ta
*008151022s1991 no# 000 0 nob d
*00901860cam a2200409 c 4500
*015 $a9101265$2nbf
*019 $bl
*020 $a8200211061$qib.$cNkr 265.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999111260584702201
*035 $a(NO-LaBS)311568(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092274757
*035 $a(NO-TrBIB)911126058
*035 $a911126058-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a376
*08274$a371.9$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 20$2ubtkl/2
*24500$aInnføring i spesialpedagogikk$cSverre Asmervik, Terje Ogden og Anne-Lise Rygvold (red.) ; [illustrasjoner: David Keeping]
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c1991
*300 $a311 s.$bill.$c25 cm
*4901 $aSP : spesialpedagogikk$v12
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-28
*650 2$aEducation, special$_12536000
*650 7$aspecial-education$2psychit$_187713800
*653 $afunksjonshemmet$ahandikapped$apedagogikk$aspesialpedagogikk$alesing$asynshemmede$ahørselshemmede$apsykisk$afunksjonsh$afunksjonshemmede$aspesialundervisning$alesevansker$abarn$autviklingshemmede$alærevansker$aemosjonelle$avansker$askrivevansker$asosiale$aspråkvansker$atalevansker$_74441800
*7001 $aAsmervik, Sverre$d1942-$0(NO-TrBIB)90058911$ered.$_17879200
*7001 $aOgden, Terje$d1948-$0(NO-TrBIB)90120829$ered.$_15667500
*7001 $aRygvold, Anne-Lise$d1947-$0(NO-TrBIB)90553757$ered.$_27709400
*830 0$aSP : spesialpedagogikk$v12$_28280900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007092500022$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200211061
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200211068
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a210$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999111260584702202$b2021-11-14T20:22:02Z$z999111260584702202
^