*001431991
*00520230310130703.0
*007cr
*007ta
*008150224s1964 no# 000 0 nob d
*00901420cam a2200397 c 4500
*015 $a6400845$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998321406784702201
*035 $a(NO-LaBS)13594655(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)150491743
*035 $a(NO-TrBIB)832140678
*035 $a832140678-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a624.19:65.012.122(482.1)
*080 $a625.42
*080 $a65.012.122(482.1)
*08274$a385$qNO-OsNB$22/nor
*084 $aCc$2knt
*084 $aNb 43(Jc 10)$2ubtkl/2
*1001 $aGulbrandsen, Odd$df. 1926$0(NO-TrBIB)90097376$_178170100
*24510$aOptimalisering av Norges statsbaners fremtidige tunnel under Oslo :$bsimuleringmetode$cav Odd Gulbrandsen
*260 $aŒslo]$bTransportøkonomisk institutt$c1964
*300 $a58, [25] bl.$bfig.$c4°
*4900 $aSt 2008/TØI
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-02-24
*61027$aNorges statsbaner$0(NO-TrBIB)90051124$2bare$_12163600
*651 7$aOslo$2norbok$_185603200
*651 7$aOslotunnellen$2norbok$_189694300
*653 $ajernbaneøkonomi$ajernbaner$anorge$aoslotunnelen$_72009100
*7102 $aTransportøkonomisk institutt$0(NO-TrBIB)90053473$_12446100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015011508027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998321406784702202$b2021-11-14T20:20:22Z$z998321406784702202
^