*001427802
*00520250613120358.0
*007ta
*008150818s2004 no 000 u nob d
*00901530cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8280560165$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990424140244702201
*035 $a(NO-LaBS)3028113(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)042414024
*035 $a042414024-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*060 4$aWS 350.8.A8
*1001 $aHoven, Grete$0(NO-TrBIB)90208579$_18481600
*24510$aFlere hoder tenker bedre enn ett :$brapport fra et prosjekt der en prøver ut noen utvalgte læringsstrategier for elever med AD/HD$cGrete Hoven, Anne Lise Angen Rye
*260 $aLevanger$bTrøndelag kompetansesenter$c2004
*300 $aV, 53 s.$bill.
*4901 $aStatped skriftserie$v30
*500 $aUndertittel på omslaget: Læringsstrategier for elever med AD/HD : en kasusstudie av læringsprosesser i to klasserom
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-07-14
*653 $alærevansker$aad/hd$ahyperaktivitet$alæringsprosesser$aundervisning$aspesialpedagogikk$alæringsstrategier$alæring$aadhd$ametoderlæringsmetoder$_71592900
*7001 $aRye, Anne Lise Angen$0(NO-TrBIB)90774593$_40256500
*7760 $tFlere hoder tenker bedre enn ett : rapport fra et prosjekt der en prøver ut noen utvalgte læringsstrategier for elever med AD/HD$w991138861364702201
*830 0$aStatped skriftserie (trykt utg.)$x1503-271x$v30$w990221200764702201$_18481800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011071408063$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990424140244702202$b2021-11-14T20:20:06Z$z990424140244702202
^