*001409240
*00520250613114046.0
*007cr
*007ta
*008141210s2001 no 000 u nob d
*00901291cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990102776764702201
*035 $a(NO-LaBS)13520569(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)010277676
*035 $a(NO-TrBIB)112619266
*035 $a010277676-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a37.01
*1001 $aBirkemo, Asbjørn$d1945-$0(NO-TrBIB)90135189$_14867700
*24510$aHva er en god skole?$cAsbjørn Birkemo
*260 $aOslo$bUniversitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt$c2001
*300 $a105 s.
*4901 $aRapport / Pedagogisk forskningsinstitutt. Universitetet i Oslo$vnr 1 2001
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-05-04
*61027$aThe International School Effectiveness Research Project$0(NO-TrBIB)1015443$2bare$_69579700
*653 $askole$ahjem$asamarbeid$alæring$aklassemiljø$askoleledelse$aundervisningskvalitet$alæringsmiljø$akvalitetstrygging$askolen$akvalitet$aforeldre$_69579800
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$vnr 1 2001$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011050405009$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990102776764702202$b2021-11-14T20:18:36Z$z990102776764702202
^