*001390941
*00520230309103130.0
*007cr
*007ta
*008130105s2011 no# 000 u nob
*00901309cam a2200337 c 4500
*015 $a1133714$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788278301579$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991137241104702201
*035 $a(NO-LaBS)13932610(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)11372411x
*035 $a(NO-TrBIB)130045098
*035 $a11372411x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*1001 $aSandsmark, Maria$d1968-$0(NO-TrBIB)90871594$_15887300
*24510$aInternasjonalisering av merkevarer i petroleumsnæringen i Midt-Norge$cMaria Sandsmark og Arild Hervik
*260 $aMolde$bMøreforsking Molde AS$c2011
*300 $a41 bl.
*4901 $aRapport / Møreforsking Molde AS$v1104
*500 $aProsjektnavn: Merkevare som strategi for internasjonalisering av petroleumsnæringen i Midt-Norge
*500 $aProsjektnr. : 2166
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-11-19
*7001 $aHervik, Arild$d1949-$0(NO-TrBIB)90275701$_13907600
*830 0$aRapport (Møreforsking Molde : trykt utg.)$x0806-0789$v1104$w990310193404702201$_10894200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012111908166$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991137241104702202$b2021-11-14T20:16:28Z$z991137241104702202
^