*001333617
*00520230330093559.0
*007cr
*007ta
*008130520s1992 no# 000 u nob
*00901347cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*020 $a8271337467$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999214636004702201
*035 $a(NO-LaBS)13938413(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122082079
*035 $a(NO-TrBIB)92146360x
*035 $a92146360x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a656(4:481)
*080 $a656.1/.2.073.2
*080 $a656.1/.2.073.235:656.1/.2.078.
*080 $a656.1/.2.078.1
*1001 $aLyng, Bjarne J.$0(NO-TrBIB)90308548$_24841200
*24510$aKombinerte transporter bil-bane mellom Norge og kontinentet$cav Bjarne Johs. Lyng
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1992
*300 $aVI, VI, 54 s.$bill.
*4901 $aTØI rapport$v130/1992
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-08-01
*650 7$aNorge og EF$2tekord$_185548200
*650 7$aTransport$2tekord$_186598600
*653 $ajernbaner$ainternasjonal$agodstransport$atransportøkonomi$akombinert$amiljø$atransportsystemer$amiljøkonsekvenser$_61076600
*830 0$aTØI rapport (Oslo : 1992- : trykt utg.)$x0808-1190$v130/1992$w999217156764702201$_13237900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012080108117$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999214636004702202$b2021-11-14T20:12:02Z$z999214636004702202
^