*001271344
*00520230330161118.0
*007cr
*007ta
*008150430s1993 no# 000 0 nob
*00901786cam a2200457 c 4500
*015 $a0007555$2nbf
*019 $bl
*020 $a8290898762$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999320727394702201
*035 $a(NO-LaBS)2281616(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)091968453
*035 $a(NO-TrBIB)932072739
*035 $a932072739-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*060 4$aLB
*080 $a37.02
*080 $a372.8
*08274$a371.3$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aPd 9$2ubtkl/2
*1001 $aMellin-Olsen, Stieg$d1939-$0(NO-TrBIB)90679826$_17447100
*24510$aKunnskapsformidling :$bvirksomhetsteoretiske perspektiver$cStieg Mellin-Olsen
*250 $a2. utg.
*260 $aNordås$bCaspar$c1993
*300 $a189 s.
*4901 $aCaspars pedagogiske bibliotek
*500 $aOpplagshistorikk: 3. utg. [i.e. 2. utg., 2. oppl.] 1995
*500 $aSame ISBN nytta for 1. utg.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-06
*60017$aPestalozzi, Johann Heinrich$0(NO-TrBIB)90345123$2bare$_15944000
*650 2$aLearning$_10221000
*650 2$aTeaching$_11134900
*653 $alæring$apedagogisk$apsykologi$adidaktikk$ateorier$avirksomhetsteori$apedagogikk$askolen$ahistorie$afagdidaktikk$akunnskapsformidling$aundervisning$alærerutdanning$ametoder$apedagogiske$asystemerundervisningsmetoder$a370.152læring$akunnskapsteori$aundervisningsmetodikk$_53388900
*830 0$aCaspars pedagogiske bibliotek$_53389000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008011501064$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8290898762
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999320727394702202$b2021-11-14T20:06:24Z$z999320727394702202
^