*001215071
*00520250613133403.0
*007cr
*007ta
*008151022s1989 no 000 u nob d
*00901279cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*020 $a8251828147$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999001562794702201
*035 $a(NO-LaBS)15742684(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)114126577
*035 $a(NO-TrBIB)900156279
*035 $a900156279-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a(076)
*080 $a658.8
*1001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700
*245 $aOppgavesamling til Svein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans Math. Thjømøe Markedsføringsledelse
*250 $a2. utg.
*260 $a[Oslo]$bTANO$c[1989?]
*300 $a160 s.
*490 $aMarkedsføringsledelse
*500 $a"Dette heftet er knyttet til læreboken Blom, Framnes, Thjømøe: Markedsføringsledelse, 2. utgave" - Forordet
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-08-24
*653 $amarkedsføring$abedriftsledelse$aoppgaver$aledelse$aoppgavesamling$_46112100
*800 $aBlom, Svein-Erik, 1925-1995$tMarkedsføringsledelse$w(NO-LaBS)871581(tnr)$_172060300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011071405566$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999001562794702202$b2021-11-14T19:57:42Z$z999001562794702202
^