*001210772
*00520250613131355.0
*007cr
*007ta
*008120708s1992 no 000 u nob
*00900924cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999219145634702201
*035 $a(NO-LaBS)14898176(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)121889246
*035 $a(NO-TrBIB)921914563
*035 $a921914563-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aElter, Frank$0(NO-TrBIB)90619962$_37168800
*24514$aDen markedsdrevne bedrift :$bsuksess med strategisk bruk av markeds- og salgssystemer$cFrank Elter
*260 $aOslo$bISI$cc1992
*300 $a8 s.$bill.
*4901 $aTemahefte / ISI$v23
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05
*588 $aSpisstittel
*830 0$aTemahefte (ISI A/S)$x0803-5229$v23$w999202810604702201$_25280700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012062908120$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999219145634702202$b2021-11-14T19:57:18Z$z999219145634702202
^