*001190004
*00520230331071435.0
*007cr
*007ta
*008150116s1994 no# 000 u nob d
*00901184cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*020 $a8271338722$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999417473524702201
*035 $a(NO-LaBS)14822273(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)121972143
*035 $a(NO-TrBIB)941747352
*035 $a941747352-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a656.022(481)
*1001 $aRenolen, Heidi$0(NO-TrBIB)90754931$_42729800
*24510$aEvaluering av nytt ruteopplegg for BO-bussene AS$cHeidi Renolen, Katrine Næss Kjørstad
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1994
*300 $aVII, 45, [35] s.$bdiagr.
*4901 $aTØI rapport$v240/1994
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-11
*650 7$aKollektivtrafikk$xRuter$zGrenlandsområdet$2tekord$_187845100
*7001 $aKjørstad, Katrine Næss$d1954-$0(NO-TrBIB)90345971$_15059100
*830 0$aTØI rapport (Oslo : 1992- : trykt utg.)$x0808-1190$v240/1994$w999217156764702201$_13237900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012071108052$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999417473524702202$b2021-11-14T19:55:20Z$z999417473524702202
^