*001148224
*00520171006032141.0
*007ta
*008140404s2013 no# 000 0 eng
*00901913cam a2200433 c 4500
*015 $a1410723$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788293208532$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991400473954702201
*035 $a(NO-LaBS)14516958(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)140047395
*035 $a140047395-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a371.3
*08204$a371.12$qNoBeU$223
*08204$a371.12$qNoOU$223
*08274$a371.1$qNO-OsNB$25/nor
*08274$a371.12$25/nor
*1001 $aMausethagen, Sølvi$d1976-$0(NO-TrBIB)3009197$_22359000
*24510$aReshaping teacher professionalism :$ban analysis of how teachers construct and negotiate professionalism under increasing accountability$cSølvi Mausethagen
*260 $a[Oslo]$bCentre for the Study of Professions, Oslo and Akershus University College of Applied Sciences$c[2013]
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.
*4901 $aHiOA avhandlinger$v2013 nr. 5
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*500 $aSammendrag på norsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Høgskolen i Oslo og Akershus, Oslo 2013
*650 7$aKontroll$0(NO-TrBIB)HUME23507$2humord$_187457500
*650 7$aLærere$0(NO-TrBIB)HUME07510$2humord$_186250000
*650 7$aLæreryrket$0(NO-TrBIB)HUME24373$2humord$_326877300
*650 7$aUtdanningspolitikk$0(NO-TrBIB)HUME09603$2humord$_185589700
*653 $alærere$aprofesjonalitet$alærerprofesjonalitet$aansvarliggjøring$aansvar$aresultater$aevaluering$aobservasjon$akompetanse$akvalitet$askolen$aforskning$aforsking$anasjonale$aprøver$atester$asosialerelasjoner$aelev$alærer$aarbeidsmiljø$alærerrollen$aaccountability$aekstern$akontroll$_37240100
*7102 $aHøgskolen i Oslo og Akershus$bSenter for profesjonsstudier$0(NO-TrBIB)12036256$4dgg$_18469500
*830 $aHiOA avhandlinger$x1893-0476$v2013 nr. 5$w991146355444702201$_18275100
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991400473954702202$b2021-11-14T19:52:18Z$z991400473954702202
^