*001139744
*00520250613115622.0
*007ta
*008150612s2004 no 000 u eng d
*00901142cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a8257943231$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990405957904702201
*035 $a(NO-LaBS)14169485(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)04059579x
*035 $a04059579x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aEknes, Kjersti$0(NO-TrBIB)4021303$_36035700
*24510$aWorld Bank policies in practice :$breflections on the experience of Tanzania$cKjersti Eknes
*260 $aOslo$bOslo University College. Faculty of Education$c2004
*300 $a131 s.
*4901 $aHiO-hovedfagsrapport$v2004 nr 2
*500 $aM Phil in Multicultural and International Education
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-09-13
*653 $afattigdom$autviklingshjelp$aworld$abank$atanzania$autdanning$aøkonomisk$abistand$autvikling$autviklingsbanker$_36035800
*830 0$aHiO-hovedfagsrapport (trykt utg.)$x1501-2433$v2004 nr 2$w999806317184702201$_15891700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016091308210$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*917 $ah
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990405957904702202$b2021-11-14T19:51:37Z$z990405957904702202
^