*001114051
*00520250613115437.0
*007cr
*007ta
*008130425s2003 no 000 u nob
*00901196cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8292186190$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990319581334702201
*035 $a(NO-LaBS)14146899(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)031958133
*035 $a(NO-TrBIB)114532400
*035 $a031958133-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aHelgesen, Øyvind$d1950-$0(NO-TrBIB)90299042$_182615000
*24510$aHar forståelsen av markedsføring betydning for foretaksprestasjoner$cØyvind Helgesen, Erik Nesset, Terje Voldsund
*260 $aÅlesund$bHøgskolen i Ålesund$c[2003]
*300 $aIII, 40 bl.
*4901 $aNotat / Høgskolen i Ålesund$v2003/04
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-09-21
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7001 $aNesset, Erik$d1957-$0(NO-TrBIB)90112160$_27546500
*7001 $aVoldsund, Terje$0(NO-TrBIB)2135111$_13644100
*830 0$aNotat (Høgskolen i Ålesund : trykt utg.)$x1503-3627$v2003/04$w990225295354702201$_32368200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011092106004$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990319581334702202$b2021-11-14T19:49:30Z$z990319581334702202
^